Heart It

Nyår

2013-01-02 @ 13:31:14

Hej på er!

Sitter just nu och gör ingenting i min soffa hemma hos mamma. Fick åka hem tidigt idag eftersom pappa skulle iväg på begravningsmöte efter som farfar har dött. Så vid 7.35 satt vi i bilen och var på väg till Lysekil.

På nyår så hade jag det grymt kul verkligen! Först och främst så tog vi oss en välkomsdrink när gästerna kom. Efter en liten stund så åt vi förrätten, som för min del var gurka men för den andre se det någon blandning med räkor. Sedan åt vi huvudrätten som var grymt god, fläskfilé, potatismos in i ugnen och pepparsås. Efter det hade vi en liten pause där vi "barn" spelade lite Wii och pratade. Sedan åt vi efträtten som var panacotta kokos, vit choklad och riven lime med hallon spegel. Mums!
Efter efträtten fick vi "barn" till tonår och hängde där i 2 timmar eller något sådant. När vi kom hem vid ungefär 11 så spelade vi lite mer Wii och snackade mera. När klockan sedan blev tolv skålade vi allesammans och önskade gott nytt år och sprang ut för att tända våra raketer.
Våran granne hade mycket mycket raketer! Så vi stod ute i upp till 40 min och kollade på deras raketer.
När vi sedan blöta och frusna gick in satte vi barn oss uppe på övervåningen och pratade. Sedan hände inte så mycket mer, gästerna åkte hem och ah satt uppe en stund själv till någon gång efter 4 tror jag. Ja det var en trevlig nyår måste jag säga!

Hoppas ni hade en bra nyår också!
Bye


KOMMENTERA
Postat av: ♫♪ sandra T

jaha då följer vi ju redan varann där hihi :D

2013-01-02 @ 21:54:51
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: AW-Fotograf

Tackar :)
Vet du vilket märke de glittriga är? :)

2013-01-02 @ 22:30:11
URL: http://megapixeln.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0