Heart It

Första inlägget ida :/

2011-08-23 @ 20:39:18
hej hopp!!
Förlåt att jag ej har skrivit tidigare det är det att jag har inte lika mycket tid nu när jag går i skolan plus att idag har jag heöt glömt bort datorn har bara varit med sötaste Klara och spelat en massa stress och berättat konstiga drömmar och skrattar som jag vet inte vad ! :)
Ja egentligen har jag väll inte mer att skriva men jag kan ju berätta lite om skoldagen :)
Jo så här var det: Jag började med att göra mig i ordning och sånt såklart och sen så mötte jag Klara och Hanna och så gick vi upp till skolan och ja vi tog penna sudd i skåpet och sen så gick vi och hade KR och PT. Då köre vi "ringsamtal" och sen så hade vi Engelska och ja sen så hade vi lunch jag och Klara gick till matsalen och sen så gick vi och spelade lite stress i Uppehållsrummet :D Det e nog allt våran favorit att göra när det är rast :) Men sen så hade vi.. Ehm.. ja vi hade.. Just det SO och då pratade vi lite om Världen ritades, eller något sånt. Och sen så hade vi Språk. Och jag har spanska så vi fick böcker och så ( det fick vi på alla andra lektioner oxxå) och så började vi läsa första kapitlet. Ja sen så slutade vi och då gick jag och Klara hem hit och så åt vi lite och sen så står resten där över ;)
Men ja jag tar inte så många bilder nu för tiden eftersom det mest är så att jag är i skolan men ni får stå ut med lite gamla bilder och så ;)

Men Dagens tips är :
Ta dagen som den kommer, om något går snett är det bara att fixa det, allt löser sig :)
Vi hörs kära ni! :D

Det får bli en snabb bild oxxå :
Första bilden jag tog med min mobil :)

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0