Heart It

Hej hopp!

2011-08-28 @ 19:12:58
Hej hopp !
Haha ja mitt favorit ord när det gäller hej är nog Hej Hopp! :D tycker det är ett riktigt roligt or faktiskt :D
Men jag har precis pratat med pappsen en stund :) alla frågar vad jag önskar mig heeela tiden jag fyllar trots allt om 9 dagar! jag längtar så av att få se vad jag får! Jag vet inte vad jag önskar mig utav pappa men utav mamma : Onepice och vanilj perfym om hon hittar (hittar inte ens själv) och utav mormor önskar jag mig att silikonskydd till mobilen efetrsom mitt andra skydd gick sönder när ajg skulle lägga ner den i fickan :/ Men ja och sen har jag ingen aning om vad jag önskar mig utav syrran heller :P Men ja jag får väll fundera lite, har ju inte så lång tid på mig egentligen :) Men ja innan jag pratade med pappa i alla fall så duschade jag och innan det.. Haha mycket innan det och det.. Men ja innan det då så var jag och mamma ute på promenad uppe i stångehuvud med kameran, fy f*n vad det blåste! jag höll verkligen på att välta omkull , många säger att de gör det fast de nästan inte ens gör det men jag gjorde det verkligen mamma fick till och med ta tag i mig för jag höll på att välta :P Men ja jag tror det blev en del bra kort ska nu skriva in namn på dem och så. Sen ska ni få se dem om jag hinner idag eller så kommer de någon annan dag ;) Men om en stund så blir det vofflor! :D mums!!
Men ja vi hörs sen tror jag ;)
en bild i alla fall :

KOMMENTERA
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: hihi ja det kmr snart :D

2011-08-28 @ 19:29:41
URL: http://vadfanskajagheta.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0