Heart It

Kom hem nyss... Eller kanske 1 timma sedan..

2011-08-25 @ 16:37:46
Hej hopp!!
För en stund sedan kom jag hem från skolan... Jag eller som det står i rubriken, det kändes som om det var typ en halv timma sedan men det var dubbelt upp ;) Just nu sitter jag och tittar på tv och pratar med syrran. Men ja i skolan har vi egentligen inte gjort så mycket och jag antar att det inte är något intressant att berätta då.
Jag hade egentligen tänkt att jag skulle ner och och handla ett nytt nagellack, tänkte ha ett gult så jag kan måla naglarna i sveriges flagga, det bara dök upp i huvudet när jag satte på det nya blåa ni vet ;)
Men ja jag har egentligen inte mer att skriva nu så hej då!

KOMMENTERA
Postat av: MICHAELA VERITAS

KIKA IN PÅ MIN BLOGG, EN JÄVLIGT SNYGG BLONDIN SOM NJUTER AV LIVET ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

2011-08-25 @ 17:07:34
URL: http://mondoblog.se/veritas



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0