Heart It

Morron Morron!

2011-08-18 @ 12:43:04
Hej hopp!
Nu e jag här igen.. Haha. Men som jag sa igår så sov Klaran här och vi vaknade vid typ 11, det var nog för att vi somnade inte förrens 2 någonting.. Men så har vi tittat på tv sedan dess. Och så alldeles nyss åt vi lite frukost och nu så sitter vi på vrsin data och chattar me varandra :P Haha. Men ja det kan va rätt kul :P
Undra va vi ska hitta  på idag... Blir nog förmodligen en slapp dag med film och tv och data :P Men ja..
KLICKA INTE HÄR!
OCH INTE HÄR HELLER!

Men ja här är mitt nya schema, rätt så nöjd men så jävla lång No på måndag är väll ändå onödigt! :






KOMMENTERA
Postat av: puffiie

åh, du fick lite bättre schema än vad jag fick iallafall... jag slutar 4 på en fredag och 3 gånger i veckan :(

2011-08-18 @ 21:02:01
URL: http://puffiie.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0