Heart It

Svar på Frågestunden

2011-08-19 @ 19:37:14
Fråga:
1. Hur länge var ditt längsta förhållande ?

Svar : det varade i 2 år
2. Vilken är den bästa film du någonsin sett?

svar : Ja du.. Hm det kan ha varit Eclipse (Twilight 3)
3. Vem vet mest om dig?

Svar: det måste nog bara Klaran (min bästa vän) eller så är det Elin (min bonus syrra)
4. Vad gjorde du för exakt ett år sen?

Svar : ja vad gjorde jag för 1 år sedan? Jag gjorde inte så mycket skillnad än vad det jag gör just nu. tyvärr kan jag nog inte ett bättre svar.
5. Vilket land besökte du senast, om man inte räknar Sverige?
svar : Ja vet du vad ? jag har faktiskt inte varit utanför sverige en ända gång.
JAG HOPPAS NI FICK SVARET PÅ ERA FRÅGOR !
VI STARTA EN NY FRÅGESTUND REDAN NU:


  • Ni får fråga precis vad ni vill!
  • Bara en fråga per kommentar, tack! om ni vill fråga flera får ni ta det e olika kommentarer :)
ANDRA KOMMENTARER SOM INTE TILLHÖR FRÅGESTUNDEN SKRIV DEM I INLÄGGET UNDER ELLER ÖVER! TACK! :D


KOMMENTERA
Postat av: REBECCA

visst :;) har lagt till dig nu med :D

allt bra? kram

2011-08-19 @ 19:49:06
URL: http://magicstory.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/fredag-dagens-blogg-2.html#comment

2011-08-19 @ 19:52:47
URL: http://anneliih.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0