Heart It

9:ornas volleybollturnering

2011-12-20 @ 14:48:55
Hej!
Idag fick vi sluta tidigare i skolan och det har varit en riktigt slapp dag.
Först och främst hade vi sovmorgon då till 10 sen hade vi engelska och då åt vi glass och spelade alfapet.
Sen efter hade vi lunch och då åt vi sen gick vi till volleybollturneringen som 9:orna hade. Och sen hade vi ingen So eller jo våran So var att titta på volleybollturneringen ;) och då gick jag och Johanna och pratade lite medans vi tittade på volleybollen oxxå såklart :)
Men sen hade vi spanska och då tittade vi klart på filmen och när den var slut efter typ kanske 35 min så fick vi sluta :)
Så nu sitter jag hemma och smsar och tittar på tv ;)
En gammal bild
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0