Heart It

Aj mina läppar!

2011-12-08 @ 21:50:41
Tjo på er!
Jag håller på att dö! mina läppar svider,jag är jätte förkyld och har lite ont i kroppen fortfarande :(
Varför?!
Jag orkar inte mer! Jag vill tillbaka till skolan!
Men jag ska i alla fall sova nu så god natt allesammans!

Åskar just nu desutom! :(
Frost och regn är bara det vi har här i lilla Lysekil! när kommer snön?
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm


KOMMENTERA
Postat av: n

ojdå, det lät inte roligt, du får krya på dig och skämma bort dig själv under tiden tills du blir frisk hehe! jodå det är bara bra med mig, lite trött i skolan och så, men det går väl över om man kämpar! annars är det helt okej, längtar till julen riktigt mycket, gör du det också? :)

(det var jag som komenterade från nnochns bloggen, men detta är min egna blogg, är mer aktiv här!)

2011-12-08 @ 23:27:43
URL: http://toobloondforyou.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0