Heart It

Boooooooring

2011-12-29 @ 20:42:07
What can I do?
I have just sit here on my buttom in hm... 3h... No, More then that!BOOOORING!
Jag vet inte om jag ska leka i photoshop... Men jag vet inte riktigt om jag orkar känner mig så negativ och nere just nu.. :( Varför finns inte du här när du behövs!
Skulle varit riktigt trevligt att ha någon att snacka med! jag lovar kan sitta och prata om ungefär vad som helst nu för jag har så PIIIP tråkigt!
Men ehm om ni vill snacka. Skriv en kommentar!
Antingen tar vi det på msn elr mobilen!
Hm.. Skulle sitta fint med Klara eller "någon" här just nu!
hm... Klara om du ser detta är så skulle det varit trevligt om du kan svara på mitt sms! ;)
Hm... Är det någon som kanske har något att berätta eller kanske något roligt samtalsämna vi kan prata om..
Jag tror egentligen att detta inlägg är så BOOORING.
But you can leave whenever you want!
Jag vet faktiskt inte riktigt varför jag bara sitter och skriver SKIT just nu.. Men någonting måste man ju göra!
Och sry för att jag tar ut min tråkighet över er...!
Fast som jag sa : You can Leave whenever you want!
hm... är det någon som kanske har ett tips skulle jag varit väldigt tacksam!
Hm.. kanske någon som vill göra ett länkbbyte?
eller kanske ett bloglovinbyte?
Skriv bara så lovar jag att vi gör det!
Hm unra hur långt detta inlägg kommer bli...
Jag skulle ju kunna göra någon såndär fråge-lista..
Ska bara försöka hitta någon först.. :P
See yaa!! <333

KOMMENTERA
Postat av: Klara

Viber dampar..... -.-'

2011-12-29 @ 22:51:32
URL: http://now-and-then.bloggplatsen.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0