Heart It

Kamera-redovisnig

2011-12-02 @ 15:10:25
Hej hopp!
Som ni ser så har jag ej skrivit något på två dagar.. =( Men det e så att jag inte riktigt haft tid och ingen ork alls! Så ni får ursäkta mig. Men jag tänkte i alla fall prata lite om dagen.. :)
På morgonen  så hade vi idrott och då körde vi volleyboll och det var kul! Efter idrotten körde vi på No. Och då pratade vi och labbade. Sen så blev det lunch och jag stod vid skåpet och skulle ta fram min macka eftersom jag inte direkt äter i skolan, och så helt plötsligt så försvann alla .. Elin,Klara och Hue bara försvann så jag tog upp mackan och letade efter dem men kunde ej hitta dem.. Och ja så jag stod kvar vid skåpet och åt mackan och pratade med Jokke och Jacob :) Och senare kom Klara och så samma sak som jag "Där var du ju!" Haha.. så ah vi gick och spelade kort med Elin och Hue. Och sen så hade vi svenska och då redovisade jag om en kamera såklart! fast det kanske var med om vad jag tycker om kameran men de verkade tycka det var bra i alla fall :) Jag visade bland annat dessa bilder:
"norgeminnet"
ett roligt minne
man kan ta kort på det mesta! djur e kul att fotografera!
För mig är kameran alltid i fokus!
(fattar ni?)
Och ja några till och även en annan som jag förmodligen kanske kommer visa någon annan gång på bloggen ;)
Och sen hände det även en grej på svenska Jokkes pennfack försvann =( Men det visade dig senare när hela klassen hade letat överallt att den låg i hans skåp ;) Men så kan det vara ibland men är helt säker på att man har haft med sig något men sen så kommer man på när man hittat det fan ja jag kanske aldrig tog med mig den saken ;)
Men efter svenska i alla fall så hade vi MAtte och så fortsatte vi att gå igenom proven vi gjorde för ett tag sedan..
Det gick väll sådär för mig kan ju säga då men jag fick i alla fall INTE F!

Men ja nu ska jag snart äta och sen blir det väll lite mer fix o knåp och sen blir det att gå till Café XP Med Johanna & Elin :)
Vi ses!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0