Heart It

Minecraft...

2011-12-29 @ 14:08:19
Hellu!
har precis spelat lite minecraft som jag även gjorde i typ 6 timmar igår med Elin och Sandra :)
Ja, vi hade rätt så skoj.. ett tag fastnade vi i en gruva/grotta med en massa monster.. Så lääskigt.. haha jag typ skrek på riktigt ... så går det när man är failad i ett spel.. :/

Haha men ah jag ska  i alla fall leka lite nu i photoshop tror jag var ett tag sedan.. eller ah typ gjorde det ju igår morse men i alla fall ;)
Vi ses senare eller imorn eller något! ;)
Ps. Klara Kilbo om du ser detta får du gärna logga in på msn! ds.
Kramis!
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0