Heart It

Music and the car

2011-12-30 @ 13:52:36
Hej hopp!
Sitter just nu i bilen på väg till mamma igen. Spelar lite wordfeud (Mandan14) och lyssnar på musik med syrran , hon har nämligen fått en sak där man kan sätta in två hörlurar i :) Så det e ju super :)
Men ja sen pratar jag med Klaran via msn och vi kör 10 frågor. Det är ett tips om man inte har något at göra, hör av dig till en kompis och fråga om ni kan köra 10 frågor :)
Men ja jag har väll egentligen inte så mycket mer att skriva. har ju saknat kusinerna enormt mycket så sak bli kul att tråffa dem igen när vi kommer hem :)
Men ja vi ses! <3
My eye
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Syrran
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0