Heart It

Regnbåge

2011-12-04 @ 12:50:17
Hej hopp!
Jag har nyss kommit hem från kyrkan :)
Det var en trevlig "kyrkstund". Och nu har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra, jag är hungrig men orkarinte göra något så jag får ta och vänta tills syrran och mamma har kommit hem från syrrans hanbollsmatch. Var tänkt att jag skulle gå dit med kameran.. Men orkar verkligen inte, Lusten och orken försvann.
Men ja vi får se vad man hittar på senare idag!
Ha det bra!

Dålig bild på regnbågen som dök upp i 2 sekunder igår.
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0