Heart It

solig julaftons promenad

2011-12-24 @ 13:56:31
Hej hopp!
har varit ute på en promenad med moster och mamma :)
Blev även lite foton som jag nu sitter och leker lite med, redigerar på en massa olika sätt!
undra om man kanske får Ps i julklapp var på önskelistan i alla fall!
Men nu så lagar vi lite lätt mat som vi ska ha nu innan vi ska börja fira julen med att titta på kalle anka! :)
Så våran jul går till ungefär så här:
Vi börjar med att vi kanske får en liten julklapp på morgonen och så äter vi frukost, sen går vi ofta ut en sväng och senare lagar vi en lätt mat och sen går vi upp till mormor, där även alltid mina kusiner,moster och Yoav e, och så tittar vi på kalle anka. Sen kommer tomten :D och sen öppnar vi våra julklappar sen tittar vi och grejar med de julklappar som går att grejja med och så sitter vi och pratar och leker med våra kusiner :)
Hur går eran jul till ? kanske den går till på samma sätt?


Kulig redigering
Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

Foto: Jag
Redigering: Jag
Kamera: Nikon D3100
Objektiv: Tamron 18-200mm

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0