Heart It

tråkfrågor!

2011-12-29 @ 21:00:12

VEM

Vem är i rummet med dig? elin,noel och matilda.
Vem fick du senaste sms av? Mamma
Vem tänker du på nu? det vet jag, men inte DU
Vem pratade du senast i telefon med? Papap tror jag
Vems hus var du senast i? hemma <33
Vem önskar du var med dig nu? My love <33
Vem är din favoritsläkting? Svårt!

VAR

Var är din mobiltelefon? På min mage
Var handlar du mest? Vet inte..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina tricot (köpt igår faktiskt)
Var åkte du senast bil? TIll stan

VAD

Vad åt du senast? Melon
Vad drack du senast? Vanilj cola!
Vad är det för färg på dina byxor? jeansfärg
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina byxor
Vad har du på fötterna? Tår!
Vad är din favorit färg? Grön!
Vilken film såg du senast? Honey
Vad hör du just nu? Skriver ju inlägg ser du väll?

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Japp, många gånger!
Hånglat på en bio? Ne
Hånglat i skogen? nej
Tyckt att din kusin är het? Ja hans ögonfransar gör så jag dör!
Sovit naken? a
Kört över hastighetengränsen? har ju ingen bil så blir lite svårt...
Målat om ditt rum? ne.
Dansat framför en spegel? Ha.. jarrå!
Fått hicka? FInns det någon som inte har?!
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Ne!.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? ah
Varit i slagsmål? ne.
Smugit ur ditt hus? hm.. faktiskt inte
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja.
Hånglat med en främling? nej
Älskar eller saknar någon nu? Jaaa!


Sommar bild så det stänker om det! hahahahhaa..dör..så rolig jag är! Fattar ni eller? :P


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0