Heart It

trött....

2011-12-20 @ 21:37:47
..men kan inte sova :( visst klockan är inte alls mycket men jag e trött så jag borde kunna sova... Men jag svarar på era kommentarer när jag är på en data nästa gång för nu är jag på mobilen och då är det så jobbigt att svara på kommentarer så ni får vänta tills imorn förmodligen. Och om ni inte listat ut det så är alla fotoutmaningar tidsinställda så kan ej svara då heller ;) Men imorgon är det faktiskt sista dagen i skolan.. Det har gått så fort ena stunden var man rädd för att börja 7:an i en stor ny skola och nu vill man knappast lämna denna skola! Jag måste i alla fall säga att jag tycker gullmarsskolan är en bra skola! Jag är glad att jag har en och en halv termin kvar här i alla fall.. Men ne nu ska jag nog försöka sova i alla fall.. Fast ne.. Ska spela på mobilen tror jag ;) hej då ses imorgon hoppas jag!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0