Heart It

Äntligen Hemma.. när man har tråkigt

2011-11-24 @ 14:42:55
Tjo hej!
Just sitter jag i min säng med hicka och tittar på äntligen hemma ;)
Idag har också varit en SANT-dag i skolan. Och idag så tittade vi på en film som hette "Farväl Lillebror", eller som heter. Men den handlar om en tjej som blev av med sin lillabror genom att en körde ihjäl honom och en annan kille hade med sin lillebror i bilen när han var full och körde av vägen och han dog. Lite sorgligt sådär.. Och mitt i filmen får jag sms och såklart har jag glömt att stänga av ljudet.. Och jag typ hoppar till för jag blev skit rädd ;-) haha..
Och ja efter den lektionen hade vi en lektion om tobak och tänder med folktandvården. Och efter det hade vi lunch. Och så hade vi föreläsning igen, precis som vi hade igår med Per om hans uppväxt med knark och så, men idag handlade det nog mest om allt.. Jag måste säga att man blev lite snurrig.. Men det var kul i alla fall! Alex var duktig på att få publiken med honom och det var intessant att lyssna på. Men därefter hade vi inget mer utan dagen var slut och senare idag så ska jag till Café XP :)

Men breaking Dawn var ju i alla fall jätte bra igår! Jag rekomenderar verkligen att se den.. Men vill se nästa redan nu får panik på såna slut :P Inte för att det var sådär så att det stanna mitt i en händelse så men det var ändå så: Jag vill se mer!
Nu ska jag inte berätta för mycket.. Men jag tycker den är värd att se på! :)

Tyvärr är det en bild från google!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0