Heart It

Bro kyrka med folk?

2011-11-13 @ 15:08:40
Tjoo Hej!
Jag gick idag upp kl.6.00 på morgonen :/ Men det var det värt! (tänker tyvärr inte riktigt berätta varför ) Men en sak det var ju super kul ändå! :) Men så syrran förlora en match vann 1 vann och 2 oavgjort. Så ändå rätt bra! ;) Men så efter så gick vi ju runt i Brastad i 2 timmar och en halvtimma kom vi fram till att det var. Bussen gick inte förrens 13.00 så vi gick gå runt från halv 11. Men ja så vi säg Jokke i bilen och så såg vi även Roberto ;) Och ja så gick vi runt mer och så var det tillslut en timma kvar tills bussen gick. Men så smsa vi med Jokke och Hampus och så sa de att vi skulle kunna komma till Bro Kyrka. Men dit orkade vi inte gå ;) så vi satte oss och väntade på bussen i tio minuter och sen när bussen kommer så ringer Hampus precis. Och frågar vad vi gör och vi sa såklart att vi var på väg på bussen hem.. Och så pratade vi lite om vad de gjorde i kyrkan och så.. Sen så pratade jag och Klara i bussen då.. Så gick vi av och Klara gick hem och åt och jag med.. Och nu sitter jag och Klara i min säng och skriver inlägg och lyssnar på musik :)

Foto: Amanda (jag)

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0