Heart It

Har tråkigt : Min mentala ålder

2011-11-20 @ 20:25:26
MIN MENTALA ÅLDER-testet!
[] Du vet hur man kokar kaffe
[x] Du använder dig av en kalender
[] Du äger mer än ett kreditkort
[] Du vet hur man byter olja i bilen
[/] Du tvättar dina egna kläder
[] Du röstar
[x] Du kan laga mat själv
[] Du tycker att politik är intressant
TOTALT: 2.5
[] Du har alltid en penna på dig
[] Du har fått kvarsittning
[] Du har glömt din egen födelsedag minst en gång
[/] Du gillar att gå ut och gå själv
[] Du har tittat på pratshower
[] Du dricker kaffe minst en gång i veckan
TOTALT: 0.5
[x] Du vet hur man diskar
[x] Du kan räkna till 10 på något annat språk
[/] När du säger att du ska göra något så gör du det
[x] Du kan klippa gräset
[x] Du kan få vuxna att skratta utan att skämma ut dig
[] Du kommer ihåg att vattna blommorna
[/] Du pluggar när du måste
[] Du slöar inte i skolan/på jobbet
TOTALT: 5
[x] Du kan stava till "erfarenhet" utan att kolla upp det
[] Människorna på Starbucks vet vem du är
[] Din favoritmat är hämtmat
[] Det första du gör på morgonen är att få i dig coffein
[] Du kan gå och handla utan att köpa något du inte behöver.
[] Du förstår politiska skämt första gången de sägs
[x] Du kan skriva snabbt
TOTALT: 2
[] Du har förstått att vädret ändras för varje timme
[] Dina enda vänner är från din arbetsplats
[x] Du har varit på ett tupperwear party
[] Du har förstått att ingen tar dig seriöst så länge du inte är över 25 och har ett fast jobb
[] Du har fler räkningar än du kan betala
[] De flesta av dina vänner är äldre än du
[x] Du kan säga nej till att stanna uppe hela natten
[x] Du använder internet varje dag
[x] din garderob har inte rensats på ett tag
[x] Du kan läsa en bok och faktiskt avsluta den
TOTALT:5
MIN MENTALA ÅLDER: 15


Det var nästan jag är 14 år...
Men nu ska jag gå och lägga mig och pilla med mobilen lite :)

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0