Heart It

Hösten gillas!

2011-11-06 @ 17:10:57
Hej hopp!
Har nyss kommit hem från en cykel tur till och från syrrans fotbollsträning. På söndag åker jag även buss till Brastad och tittar på Höstrusket :) Hoppas Klarann vill hänga med :) Om en liten stund så ska jag äta lite yoghurt.

Men jag måste säga att hösten e så mysig! Man ser så mycket färg över allt! Så underbart! :) Men jag längtar ändå till vintern jag vill ta mina första bilder med nikon i snön jue! Snöö kom :D

Gammal oredigerad bild...
Foto: Amanda (jag)

KOMMENTERA
Postat av: Zandras Nya Dagbok

Hej!

Vilken fin blogg!:)

Jag har precis skaffat bloglovin.

Lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Gör även länkbyten om du är intresserad:)

Kram

2011-11-06 @ 23:12:00
URL: http://zandrasnyadagbok.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0