Heart It

imorn är det inte lov längre :( :)

2011-11-06 @ 13:30:03
Hej på er!
Det har varit ett super bra höstlov! och jag har haft det bäst! Så ja imorn är det skola igen.. måste säga att jag inte riktigt vet om det ska bli kul eller tråkigt imorgon. Jag tror att vi har köttbulleprov oxxå ;) hur ska man träna på det ? kanske laga köttbullar men jag har inte alls haft tid! ;) Men ja nu så ska jag spela lite spel och så sen blir det att få lite mat i magen.. skulle vilja gå ut lite... Men bli ju i alla fall att hänga med syrran och mamma och på syrrans Fotbollsträning ;) Så blir en liten cykeltur till mariedal.

En av de första bilder jag tog. Oredigerad!
Foto: Amanda (jag)

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0