Heart It

My day

2011-11-29 @ 19:17:51

Först: Hade vi klassråd och PT och då kom jag entligen på vad jag ska sälja inför klassen i redovisningen :) En systemkamera! så blir nämligen att ta med sig den på torsdag till skolan :)
Efter: så hade vi Engelska.. då hade vi vikarie (det känns som vi har det alldeles för ofta nu!) Och då jobbade vi i workbooken och så sen så körde vi glos mästaren.
efter: LUNCH
efter: So.. då hade vi ju prov och det skrev jag i förra inlägget.. Haha alla satt typ och grejade med sin telefoner när de va klara med provet ;) även jag ;) Ja och då fick det ju bli ett litet inlägg :)
efter: Spanska.. Jag måste säga att det är inte lika kul med spanska längre.. det var roligare i 7:an. Men vi tränade i alla fall inför provet vi har någon vecka här fram över.. den 8/12 tror jag det var i alla fall.
Ja sen så var skoldagen slut och jag gick hem grejade lite och så och tittade lite på tv och senare så skulle syrran ha handbollsträning så jag hängde med :) Det var väll sådär att titta på det.. tyckte de gjorde på ett konstigt sätt.. Men vad vet jag? jag spelar ju inte handboll.. Ja sen gick vi hem och så åt vi och nu sitter jag här och skriver :)
Märkte nu att inlägget blev kortare när jag fick skriva om :/
Foto från i somras.
Vill ut och fotografera nu men e ju pissväder :(
Foto: Jag
redigering: jag

KOMMENTERA
Postat av: Hue

Coolt! Hur gör du så det faller snö?

2011-11-29 @ 20:20:17
URL: http://huesblogg.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0