Heart It

Pappsen :D

2011-11-18 @ 20:23:06

Foto: Jag
Hej hopp!
Idag åkte jag till pappa direkt efter skolan och för ungefär 2 timmar sedan så kom jag hem hit.
Och just nu sitter jag och Elin(min bonus syrra) i hennes rum och hon lånar min mobil för att få ladda ner kåtar från musicbox och jag sitter här på datan och checkar lite saker + pratar med Klaran :)
Men idag orkade inte jag, Mattis eller Elin gå till tonår så nu sitter vi bara hemma och slappar hela kvällen var det tänkt ;)
Så jag har egentligen inte mycket mer att skriva men tänkte säga att jag var hos pappa och att jag hade åkt bil och därför inte skrivit tidigare.

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0