Heart It

SANT!

2011-11-23 @ 15:02:33
Hellu!
Idag och resten av veckan är det SANT-vecka för oss på Gullmarsskolan. Och det innebär att alla som är 7:or har tre dagar bara om handikapp och vi i 8:an har bara om droger och de i 9:an har och kärlek.
Så vi började morgonen med en föreläsning med en kille vid namn Per pratade om hans tid som knarkare, eller egentligen hela hans liv. Och jag måste säga att det var intressant att höra på. Det var på 2 timmar långt men kändes ändå inte så jobbigt att sitta där. Sen hade vi lunch. Och där efter det hade vi tipspromenad. Och som sista gången jag och Klara gick tipspromenad gick det inte helt super :P Denna gången missade vi både 12 & 14 ;) Men så förra gången missade vi heela! vi gick nämligen 8:ornas då (vi var 7:or då). Haha så vi kände igen en del frågor :P Men efter promenaden så hade vi lektion om Doping. Och det var väll okay somnade där emot nästan för att jag e så trött :P
Men och så gick vi hem och nu sitter jag i soffan och om en stund tror jag att Klaran skulle komma och då blir det väll lite prat och så.
Senare på kvällen blir det bio! Breaking Dawn. Vi får se hur den är, många säger att den inte är som man förväntar sig och många säger att den är super bra och längtar jätte mycket tills nästa film kommer ut nästa år.
Men jag och Klara får se våran egen uppfattning. Kanske kommer det tårar,kanske kommer den mycket glädje kanske kommer vi hata den.. Vem vet?
Precis som en sa via sms vem vet ni kanske är farlig? ;-)
Och om ni nu inte visste det så bits jag och Klara ;-) Så akta er annars kanske ni blir naffsade! ;-P

Nu är det ju det här med bilder... Jag får panik.. vill ut och fotografera men har typ ingen tid med det nu.. skolan tar för mycket plats ibland tycker jag :/
Så tyvärr blir det en bild från Google

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0