Heart It

SJÖVIK!!!

2011-11-03 @ 17:05:11
Hej på er söta läsare som änå är kvar hos mig fast jag reser bort och inte är så bra på att uppdatera!
Jag är nu hemma efter en helt underbar och super rolig vecka! Eller mer 4 dagar! men helt underbart har det varit. Som sagt så hade jag ju bara min gamla mobil med mig men jag har lite bilder men dock inte världens bästa kvalité men ni ska få se lite bilder när jag orkar lägga in dem på datan ;)

Jag hoppas ni haft lika rolig ocg bra dagar som mig! :)
Vet ni nu efter detta läger så känner jag mig närmare gud, jag känner honom väl och jag vet att han älskar mig bara som den jag är! :) Jag ber varje kväll och jag börjar bli kristen och känns helt okay! :)


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0