Heart It

so-prov :'(

2011-11-28 @ 17:20:45
Hej!
Jag hoppas ni inte har lika mycket läxor som jag plus att ha glömt so.pärmen över helgen så nu har jag bara idag på mig att plugga inför so-provet vi har imorn :'( kommer typ dö! Men jag får hoppas på att det går bra och att jag ska plugga så mycket som jag bara kan nu! Men sen så har jag gjort alla andra läxor förstås förutom No-hemtentan (hemprovet) tills vecka 50. fast jag har faktiskt gjort lite :)
Men ja idag var vi inte särskilt många i klassen.. Elin,Jacob och Jokke var sjuka och sen så gick även Blohm och Hampus hem för att de inte mådde bra.. Så ja inte så jätte många folk.. Men det kan ju alltid vara rätt skönt ibland.. även omdessa inte gör så mycket ljud i klassrummet och så (okay kanske lite..men ajja).. Men i alla fall så måste jag nu plugga vidare...
Så vi kanske hörs sen eller så får vi höras någon annan dag när jag har tid! kram
Att man aldrig kan bli bra på bild! men jag bjuder på denna bild! för jag har typ inga bilder att lägga upp längre :P
Foto: Syrran
Redigering: Jag
Modell: Jag

KOMMENTERA
Postat av: Stäff

Snigg bild!



Om du vill ha lite hjälp med din bloggdesign så har vi styrt en tävling på vår blogg där man kan vinna en. Du får bestämma helt själv hur den ska se ut så fixar jag bara koden! Skulle vara kul om du kollade in det:)



Cheers!

2011-11-30 @ 13:05:11
URL: http://troopies.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0