Heart It

Trött? Absolut!

2011-11-01 @ 15:42:17
Hej på er! Vi här på konfalägret har precis kört flaggan:) kul,lerigt, och mitt lag vann! De andra laget hade 300 poäng och vi hade 600 poäng! Men ja idag vaknade vi utav att en utav våra ledare var militär(det var de även på kvällen) och skrek : samtliga konfirmander uppstigning nu! Frukost halv nio! Och jag kan säga att jag blev liv rädd var de skrek det;) men ja så man gick ut där i pyjamas och jag i min älskade röda mössa:) ja men som ni kanske har märkt så har jag inte svarat på någons kommentar men det är jätte svårt att göra på telefonen så nu får tyvärr vänta tills jag kommer hem. Men ja alldeles snart så ska vi typ samlas igen och göra något;) men vi syns! Jag kommer skriva när jag har tid nästa gång:) bye

KOMMENTERA
Postat av: Sophie "autophoto"

Jora samma här ^^

2011-11-01 @ 19:58:32
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: | Yohanna |

SV: Ja visst är dom fina ^^,

2011-11-02 @ 00:08:16
URL: http://fireflybaby.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0