Heart It

Det gick ju bra ;)

2011-10-24 @ 17:48:54
Nu e jag tillbax! ;)
Jag har precis kollat Facebook tänkte att jag kanske skulle skapa en sida för min blogg där ;) är det någon som skulle gilla den eller ?
Men ja det får vi se hur det blir med det ;)
Men ja just nu sitter jag och smsar med några folk.. eller mer 1 men ja i alla fall.. :P Och senare tänkte jag gå och titta på när mamma har gympa och så..

Men jag frågade mamma om jag fick börja spela gitarr och hon sa Ja. så nu är det bara att anmäla sig och hoppas på att man får en plats :) Men någon dag här fram över tänkte jag att jag skulle upp och sjuta igen var så jävla länge sedan och det e så jävla kul jag har ju faktiskt kommit 1:a en gång och har bukal här hemma så helt omöjligt skulle det ju inte va om jag kommer ihåg hur man gör :)


I am a vampire!
Fotograf & redigering : Jag
Modell: Jag

KOMMENTERA
Postat av: Klara

Du.... det heter Pokal inte bukal :P

2011-10-28 @ 14:41:23
URL: http://www.hannasLiv.bloggo.nu



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0