Heart It

Igår..

2011-10-02 @ 10:34:33
Hej hopp!
Tänkte jag skulle berätta lite om gårdagen..
Jo först och främst så sov jag ju hos mormor från fredag till igår då så jag och mormor och syrran vi tittade på tv och åt frukost och senare så ringde mamma och frågade M om hon ville hänga med till stan. (jag kunde ju inte eftersom jag har stukat foten) Och ja så jag stannade kvar uppe hos mormor. Men mamma och syrran kom upp med kameran till mig så jag gick runt hos mormor och tog lite kort så ni kan få se några här senare :) Men ja och så senare kom mamma upp och så satt vi och pratade en stund och sen gick jag och mamma hem och lagade mat och så åt vi och sen kom mamma kompis Therese och hennes barn hit för att fira mig o syrran. Jag fick ett presentkort på Kappahl :) Och ja så åt vi lite gotti gotti. Men vid vid 6, halv sju så gick de hem och så kom mormor ner och så åt vi lite lördagsmys och tittade på fångarna på fortet.
Men ja så det var gårdagen..
Men ja idag vet jag inte riktigt vad som hände faktiskt.
Här får ni i alla fall se en bild från igår:

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0