Heart It

va fan e det med fin häl nu då ?

2011-10-24 @ 21:12:34
Hej på er!
har gjort mig i ordning nu och ligger i sängen och kollar runt på nätet och så ;) Men När mamma ahde gympa så gick jag dit och kollade på och så kom Klaran och va där en liten stund efter hon hade varit på utvecklingsamtal och sa hej och så.. men så sprang jag utan skor och nu har jag så jävla ont i min häl... :( Inte alls kul..
Inte så bra...
Fotograf & redigering: Jag


KOMMENTERA
Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli veckans blogg, lycka till :D

haft en bra start på veckan? :)

kram, http://hannalovisasol.se

2011-10-25 @ 16:52:46
Postat av: Anonym

Hej!

Vill du har tusentals fler besökare? - Var med i dagens blogg hos mig!

Och imorgon väljer jag ut FYRA VINNARE!

Så ta chansen att utöka antalet läsare idag!



Kolla även in bloggen för att få träningstips och få din drömkropp!

kommer även skriva om mitt liv som modell!



Här hittar du tävlingen:

http://svettlukt.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-1.html



Lycka till!

2011-10-25 @ 17:25:28



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0