Heart It

Va fan tog hon vägen ?!

2011-10-18 @ 18:43:47
Just nu sitter jag och skypar med Klara fast hon typ försvann :( Har inte en aning om vart hon tig vägen.. Ja men hon kommer väll förmodligen tillbaka snart.

Jag känner mig rätt nöjd har redan gjort alla läxor för denna vecka förutom spanskan men det e bara ord och det är lätt att lära sig så det e rätt lugnt men sen fick jag även beröm av Lotta för att jag hade ett snyggt arbete. Så ett tips för att impa på läraren lägg in egna tagna bilder! det gjorde jag nämligen och det tyckte hon om :) Men ja sen så har jag även gjort so läxan(hem provet) och så.. nej det var ju ingen fler ne.. :P

Men ja som ni ser nu på bloggen är jag inte så bra på att uppdatera men jag har inte riktigt tid och så när jag kommer hem från skolan för då e jag oftast med Klara och så ibland går vi ju till henne och då kommer jag ju inte hem förren sent och då äter jag kvällsmat och gör läxor.. Men jag skriver i alla fall någon gång ibland och jag hoppas att det går bra <3

Sitter just nu och redigerar lite bilder som jag bara har suttit och tatt här hemma.. Men jag har inte så mycket bilder att lägga upp nu lite tråkigt tyvärr men jag gör ju slut på alla mina bilder på direkten :P Men jag ska se om jag kasnke kan hitta lite gamla bilder och lägga upp som ni inte har sett. Från min andra kamera och andra mobil.. :)

Men snart är det ju jul hörni! Någon som önskar sig något speciellt kanske ? Jag vet i alla fall ett par saker jag önskar mig..
  • garderob
  • störreminneskort till mobilen
  • pengar
  • extern hårddisk
sen vet jag faktiskt inget mer.. men det e ju något :P

KOMMENTERA
Postat av: N A T H A L I E ♥

- bloglovin :)!

2011-10-18 @ 20:58:02
URL: http://naattisplace.blogg.se/
Postat av: Maria - Passion for heels and fashion

sv: okej :) vad händer idag då? hade du en bra tisdag?

2011-10-19 @ 12:39:43
URL: http://shoemania.se
Postat av: MsSophie

Jag önskar mig ett par tofflor :)



/MsSophie

2011-10-20 @ 11:08:35
URL: http://www.improveme.se/mssophie



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0