Heart It

Dagen idag

2011-09-05 @ 20:17:14
Hej hopp!
Nu så är jag här! Jag lever jag lovar! Det e bara det att först var det skola och sen så har jag haft jävligt kul med Klara ;) Egentligen så e det ju inte så kul men.. Jag och Klara har kul och det är det viktigaste! I alla fall och i skolan idag tror jag vi inte gjorde något speciellt så inget att berätta om det men jag och Klara gick direkt hem till mig och så gjorde vi lite allt möjligt :) Lite svårt att förklara allt så ni får nöja er med att vi har haft riktigt kul! :D
Men ja nu hade jag tänkt att jag ska äta lite och grejjar lite på facebook och kolla lite andra bloggar sen så tv:n och sen så sängen så vir höres imorn! :)
vad tycker ni om bilden ? själv är jag rätt nöjd :)

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0