Heart It

Flingor,mjölk och hallonsylt!

2011-09-26 @ 20:12:13
Halloo! Alla läsare.. Däremot har jag tappat en del nu när jag inte har skrivit något på hela helgen men snälla kom tillbaka sötnosar!
Äter just nu flingor :)

Ja idag så har det varit en helt vanlig måndag början på en ny vecka. Men först så hade vi hemkunskap och då lagade vi fisk och mos.. BLee! Men så hade vi NO sen och vi gjorde inget speciellt så.. Men sen hade vi lunch och vi spelade kort jag,Klara,Hue och Hampus. Och så hade vi Matte sen och då jobbade vi i boken och så hade vi So i slutet. Men ja så gick jag hem och sen så gick jag och Klara iväg till henne och då så.. Ja juste innan vi gick hem så gick vi till Klaras gitarrlärare och frågade om jag kunde få vara med henne och sjunga på något musikcafe som Klara skulle sjunga och spela på. Och det fick jag så näst,nästa måndag ska jag hänga med henne på gitarrlektionen och sjunga med henne och vi har valt att vi ska sjung On My Way - Phil Collins. Det kommer bli super tror jag :) Men ja i alla fall så när vi kom hem till Klara så övade vi på det och så.. och så åt vi glass :D Men ja nu är jag hemma och ska snart gå in i duschen :) Men vi hörs! <33
Foto: Jag-gammal bild-

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0