Heart It

ordförande

2011-09-13 @ 14:58:27
Hej hopp alla läsare som nästan blåser om kull där ute! ;)
Idag har varit en dag som jag ej träffat Klara :( Tyvärr är den stackarn sjuk. Jag hoppas hon hinner bli bättre tills imorn! Hon får ju inte missa vårat favorit ämne, Slöjd! Men ja man kan ju tyvärr inte göra något åt att man e sjuk. Om man hade det hade jag valt att aldrig bli sjuk! :) Men nu ska vi inte bara prata om sjukhet här utan vi ska även prata om min dag! :)
Jo idag har det varit skola såklart. På KR var jag ordförande och så pratade vi ju och så och sen på PTn så körde vi Soffan! Det är en riktigt rolig lek, fast är ej så bra på den däremot. Men som man säger : spelar ingen roll om man e bra, bara det är kul! :D Men ja och efter det hade vi engelska och då skriv vi och lyssnade om terror attacken i New York. Hemsk! Varför finns det ens folk som tänker så ?! Varför vill man ens döda folk?
Och på lunchen där efter spelade jag, Hue och Elin kort. Och efter det så började SOn så vi gick såklart dit och hade det och där tittade vi på en film som jag knappt kommer ihåg haha, fast jag vet att det handlade om klimatet och jag kommer ju ihåg nu när jag tänker efter ;) Men ja och efter det så hade vi spanska (språkval) och då gjorde vi inget speciellt. Jag gick hem och nu sitter jag i soffan och har nyss ätit lite mat. Men ja det var väll det som hänt idag för min del :) 
Vi höres kära ni! :)
Skaftö
Foto: Jag
Tagen med: min gamla mobil

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0