Heart It

Skolan!

2011-09-15 @ 18:27:52
Jag tror jag aldrig har varit så glad över att få gå till skolan! Men det e så att jag e frisk och piss som fan! Så imorn blir det skola för mig! :D yey! då slipper jag ha tråkigt i alla fall! :) Klara kommer förmodligen också ! :D 
för en liten stund sedan kom jag ut genom duschen och alldeles snart blir det rostmacka är vrålhungrig! Och ja sen blir det väll att grejar lite till här på datan och en glass och sen får det väll bli att lägga sig i sängen och läsa lite i den nya FRIDA-tidningen som kom igår :) Och lite pill på mobilen sen blir det att sova tror jag :)
Love you Klara! <3

KOMMENTERA
Postat av: lina

svar: jag mår bra jag med ! :)

vad har du för dig då?

2011-09-15 @ 21:48:59
URL: http://watchtv.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0