Heart It

Vamos a la playa

2011-09-09 @ 15:25:50
Hej hopp!
Just nu sitter jag i bilen på väg till pappa, har med mig datorn och en såndära "dongel" så jag kan blogga :) Men just nu lyssnar jag på Vamos A La Playa! :) Jag tycker verkligen om den låten! :)
Men ja idag i skollan var det rätt kul! Var typ bara helt matt efter gympan för det var så hiiimla varmt i gympasalen plus att jag sprang typ fram och tillbaka hela tiden orkar ej förklara hur men vi körde i alla fall ärtiga Anna :) Och sen så hade vi no och då fick vi lite instuderingsfrågor och skrev svar på dem och så.. Sen hade vi lunch och då gick vi till matsalen och så åt Klara sen gick vi och spela pingis med Brastadkillarna och Elin :) Var kul det! :) Och ja sen så hade vi sv och då läste vi eller ah inte så mycket för Anna-Lena våran lärare var och pratade med Roberto och Blohm typ hela lektionen för det hade hänt något Roberto hade typ kastats sig eller någonting eller ah knuffat blohm så han trilla och ramlade på något vis som gjorde ont och Roberto flög in i ett galler vid trappan och ja skadade sig men som tur va dog ingen! ;) Och sen hade vi Matte och du spelade vi ett spel och jag var med Jokke,Hampus,Johanna och Sofia och Jokke vann :/ Haha.. Men ah så sen slutade vi och då gick jag hem och lagade pasta och sen så åkte jag, syrran och pappa iväg och nu är vi vi den stora bron över typ götakanal eller vart det nu är och heter :P
Men vi hörs nog senare idag eller kanske imorn :)
Jag är galen!

KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0