Heart It

Fastnat

2012-04-02 @ 16:06:06
Summer pics
Hej kära ni!
Idag har det varit skola igen. SÅ dagen började med hemkunskap där efter Sex och samlevnad, tror testet gick ganska bra. Lunch var det sen där det var ugnspankakor :)♥
Oh ja sen matte där vi jobbade med Samband. So var sen där vi lyssnade på en massa information om mellankrigstiden :/ Varför måste vi veta det som har hänt redan..?
Eh ja nu sitter jag och skriver dikt med musik i hörlurarna, jag har totalt fastnat för att skriva dikter.. vet inte varför men känns som jag får släppa ut det jag har inom mig :)
Se ya later!

KOMMENTERA
Postat av: Becka

Sv: Haha, nej blev inte lurad och lyckades inte lura nån heller ;) Blev du lurad eller lurade du nån? :))

Kram!

2012-04-02 @ 18:37:07
URL: http://beckasofia.blogg.se/
Postat av: ida ♥

Älskar dina bilder, kika in min blogg med?! :D

kram

2012-04-02 @ 21:08:14
URL: http://idaacharlottee.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0