Heart It

blogg.se app

2012-08-03 @ 12:07:14
Hej!

Vad är det för fel på blogg.se appen igen?! Jag blir totalt galen.. Jag tyckte det skulle bli nice att få en iphone så jag kunde blogga via bloggen.. Men jag kan ju ändå inte lägga upp inlägg bara för det inte funkar hela tiden.. !! Jag blir galen på appen! Är det bara jag som har problem med blogg.se appen?
 

Idag ska jag iväg och åka tuff tuff tåget, tror vi i alla fall, med mina kusiner,moster,mamma,Matilda och jag tror mormor ska med också :)
 
Inatt har jag typ inte sovit allt mycket, men är ändå ganska pigg! :)
 
Ha det så bra så ses vi!!

KOMMENTERA
Postat av: Hue

Du e inte ensam om det ^^ Det har aldrig funkat för mig :(

2012-08-03 @ 18:30:25
URL: http://huesblogg.blogg.se/
Postat av: Alexics

Hej!
Vinnaren av helgens blogg är nu utsedd, kika in och se om det var du :)
Kram!

2012-08-04 @ 23:06:47
URL: http://alexics.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0