Heart It

Clouds Are Amazing

2012-08-10 @ 13:45:53
Hejsan!

Jag måste verkligen vara mer aktiv.. Eller ja ha mer att skriva.. Jag har inte varit ute och fotograferat på JÄTTE länge. Det blir bara en massa bilder till instagram hela tiden. Men snart hoppas jag på att jag kan ta itu med det. 
 
I förrgår var jag ute och åkte City tuffen (igen) fast med Klara,Hanna och Ida :) 
 
Sen igår minns jag faktiskt inte så mycket jag gjorde.. Jo jag var på stranden en stund och sedan gick jag hem och låg och slappa i soffan. 
 
Idag blir det nog att gå iväg en sväng lite senare med mormor,Maxime,mamma och syrran. Sen om jag hinenr så ska jag nog vara lite med Klara :)
 
Ni får ha det så bra de sista sommarlovs dagarna nu! Hej då!

KOMMENTERA
Postat av: Amanda -fotograf&webbdesigner-

Superfin bild :) Älskar färgerna :)

2012-08-10 @ 15:57:16
URL: http://megapixeln.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0