Heart It

Sommarlista

2012-08-24 @ 10:30:00
Sommarlistan


Har du lärt känna några nya personer den här sommarn ? Har jag nog säkert!

Har du träffat någon i sommar du kanske aldrig träffar mer ? Det tror jag inte

Ditt bästa sommar minne ? Jadu..Har ju inte gjort så mycket...

Har du gjort något som du aldrig har gjort förut ? Ja

Har det hänt något som du vill ångra ? Ja

Vem har du umgåtts mest med i sommar ? Klara,familjen

Vilken klass börjar du nu i höst ? 9:am

Har du blivit dissad i sommar ? Ja

Har du badat naken ? Ja

Har du badat utomhus ? Jadå! 

Har du börjat röka eller ta droger ? Nej nej! 

Har du gått på bio ? Jupp

Har du bakat ? Japp

Har du gått på stan ? Jarrå 

Om du har med vilka ? Typ alla :P

Vilket betyg väntar du dig i höst ? Vill bara klara mig från F!

Kommer du ha samma lärare som förut ? Jag bytar 4 av mina lärare :/ (sammanlagt under 7 & 8 har jag bytat 10 lärare)

Vad kommer du sakna mest med sommarn ? Att få gå upp när jag vill

Beskriv sommar med tre ord: Varmt,regningt,härligt!

KOMMENTERA
Postat av: S a n n a W i d m a n

SV: Taack :D Superfin bild!
Förlåt för det sena svaret, datan har knappt fungerat och inte kunnat loogga in. Förlåt..

2012-08-25 @ 10:42:19
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

fin bild!

2012-08-26 @ 10:31:46
URL: http://lgullarbergs.blogg.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0