Heart It

tjugoåttonde augusti tvåtusentolv

2012-08-28 @ 18:22:18

Hejsan hoppsan!


Idag var en bra dag tycker jag! Först hade vi svenska. Där vi jobbade med läsförståelse (kanske lite mindre bra). Efter svenska hade vi gympa. Där vi körde lite roliga bollgrejser & frisbee (stavning). Ja det var kul! Dock fick jag ännu ondare i knät nu då. Jag tror inte jag berättat det, men jag har problem med mitt knä nu, så var till skolsköterskan igår och hon sa att jag skulle köpa mig ett knästöd (eller vad det nu heter,lägger upp bild sedan). Så köpte det idag förut. Men i alla fall därefter hade vi SO. Då vi pratade lite nyheter och jobbade lite med lite annat. Sen hade vi lunch då åt vi och sen gick vi och gungade i kompisgungan och sjöng halsen ur oss! Haha mina underbara vänner! We are amazing! Hue,Ardita,Elin och Klara, ja det var namnen på dem! Om ni råkar höra några falska röster som sjunger random låtar och skrattar och så, då är det nog vi! Ja efter lunchrasten så hade vi engelska. Där vi hade våran spanskalärare som vikarie. Så vi tittade på någon film. Sen slutade vi! Helt okay dag som sagt! Jag och Klara gick hem till mig, satt och pratade och bara hade det slappt. Sedan åt vi och sen gick hon hem för att gå ut med Anton och jag och mamma gick till stan. Handlade lite mat och knägrejen då :P

Ja och nu sitter jag här i soffan alldeles själv och lyssnar på musik :) 

 

Ha det gött så ses vi!

KRAM


KOMMENTERA
Postat av: malin [fotoblogg]

är tillbaka på bloggen nu efter en 12 dagar lång bloggpaus :) hoppas du haft ett bra sommarlov? kram

2012-08-28 @ 19:31:48
URL: http://mkarlstrom.blogg.se
Postat av: Emmy

Grym bild ^^

2012-08-28 @ 20:05:44
URL: http://eeemmylam.blogg.se
Postat av: Linda [fotoblogg]

Sv: De är bara bra här, själv då? :)

2012-08-28 @ 21:36:55
URL: http://lindassphoto.blogg.se
Postat av: Erika

Så fin bild

2012-08-29 @ 16:10:16
URL: http://nattstad.se/erikagustafsson



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0