Heart It

Waah älskar listor! förlåt om det blir för tråkigt!

2012-08-28 @ 18:07:31

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Klara 
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Mamma
4. Du kramade: Mamma

IDAG
5. Kläder: USA-linne & ett par jeansmysbyxor & en svart kofta
6. Bättre än igår: Det var idrott idag så det var bättre! :D

IMORGON
7. Är det: Onsdag
8. Planer: Skolan och XP
9. Något tråkigt som händer imorgon: Hela skoldagen är tråkig förutom tekniken imorgon ;)

FAVORIT
10. Nummer: 14 & 4
11. Färg: Limegrön
12. Årstid: Sommar
13. Saknar du någon?: Njae 
14. Humör för tillfället?: Glad :D

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Gick på toa
16. Vad åt du sist?: En dammsugare (alltså en såndär kaka)
17. Vad irriterar du dig på?: Folk som ljuger!
18. Tror du på distansförållanden?: Jarrå
19. Vem tänker du på just nu?: Ingen speciell. Typ alla bara för att du frågade :P
20. Tror du att personen tänker på dig med?: ja någon borde ju ändå tänka på mig :P
21. Vart reste du sist?: Till Jönköping hos min pappa :P
22. Vad gjorde du igår kväll?: tittade på robinson
23. Liknar du din mamma eller pappa?: mamma mest men lite likhet finns det allt från pappsen med!
24. Ler du ofta?: Jarrå, skrattar hela tiden!
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Jupp 
27. I vems säng sov du i igår natt?: Miin! ♥
28. Vilken färg har din tröja?: Blå,röd och vit

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja
31. Gråter du när du skadar dig?: Oftast

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: Jupp!
33. Vad gör dig glad?: Mina kompisar!
34. Önskar du att du var lyckligare?: nej jag klarar mig gott med så glad jag redan är!
35. Är lycka överskattat?: njaea.. vet inte?
36. Kan musik göra dig glad?: Jupp

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Japp
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Ja ganska!
41. Är du kär?: Ne bara lite smått :P

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Det skriver jag inte offentligt!
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Ne jag tror inte det
44. Är du en mobbare?: Nej absolut inte!
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja alltid, så fort jag blir arg börjar jag gråta :/ 
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?: Asså jag älskar den inte men den är helt okay asså!
48. Favoritämne?: Musik
49. Värsta ämne : Engelska (men det är pågrund av läraren, jag vet inte annars :P)
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Det är samma mat, och jag är ju så kräsen så inget är typ gott!


KOMMENTERA
Postat av: Klara

Vad har inte blivit uttalat mellan bästa vänner? Nr. 41?

2012-08-29 @ 07:00:12
URL: http://hannaklaramaria.devote.se



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0