Heart It

Facebook-spel

2012-02-16 @ 08:44:58

Hej hopp!
Sitter just nu och nördar en massa spela på facebook, eftersom jag inte har något bättre för mig. Blir tyvärr ingen skola för mig i dag heller, Men jag hoppas verkligen jag kan bli frisk snart! Jag MÅSTE ner och handla present till mammis. Som sagt så fyllde hon ju år igår och jag hann aldrig ner och köpa någon present där innan eftersom jag blev sjuk. Men jag har en massa idéer så det kommer förmodligen gå rätt så fort när jag väl kommit ner till stan.
Men igår hade vi det rätt mysigt, När mamma och Matilda hade kommit hem från stan så åt vi tacos. Kände inte riktigt helt smaken men det var gott ändå. Sen öppnade mamma presenten från Matilda, eller jag presenterna. Som alltså var en jätte gullig lila vas, som mamma ska gå och köpa tulpaner till idag eller vilken dag det nu var. Men sen så fick hon även en påsa jordgubbsfudge, och på påsen stod det Till Världens Bästa Mamma.
Det tyckte jag var gulligt. Vi fick även smaka på dem och det var riktigt gott.
Där efter satte vi på tvn och tittade på lite inspelade program och så åt vi glass och muffin. Mumsigt gott!
Lite senare ringde Klara, vi pratade i ungefär en halvtimma sen gick jag tillbaka och tittade vidare på de inspelade programmen med mamma och syrran. Ganska trevlig dag för att ha varit sjuk.
Men nu ska jag spela vidare på facebook och även kolla om jag kan fixa lite grejer i bloggen :)
Se yaa!


KOMMENTERA
Postat av: Linn / Foto & Vardag

SV: Då ska jag försöka fixa flera dagens bloggar!

2012-02-16 @ 09:34:53
URL: http://vigoo.blogg.se/
Postat av: Ellen (foto&vardag)

sv: Tack så himla mycket! :) glad jag blir!



Häftig bild!! :D

2012-02-16 @ 16:13:29
URL: http://lnsfoton.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0