Heart It

Fotokurs hos Calle

2012-02-22 @ 09:23:57

Hej!
Ursäkta för dålig uppdatering! Jag hade helt enkelt ingen ork igår när jag kom hem.
Men gårdagen bestod av att vid ungefär halv tolv gick jag iväg till Vikarvets Museum där en slags otokurs/fotoklubb skulle hållas. Men jag var där lite för tidigt så jag gick en sväng i pinnevik och tog något enstaka kort, Men sen gick jag tillbaka till museumet och då var det öppet så jag gick in. Det var bara 1 "elev" där. Men sen kom två till ena kände jag dessutom, Erika. Men så kom även några från Lysekils fotoklubb, som jag absolut inte ens visste om att det fans! Men nu ska jag nog förmodligen anmäla mig till en fotoklubb :D Men i alla fall så pratade vi ju om allt möjligt igår. Vi prata lite om hur man håller kameran hur man låser exponering. Och lite annat också. Men detta slutade vid 3, men de som var där gick tidigare för de skulle väll iväg eller något så jag satt kvar själv och pratade med Calle. Trevligt trevligt! ^^
Men så vid 5 så kommer mamma och undra vart jag tog vägen eftersom jag inte svarade på telefonen och hon visst ju att det slutade vid 3. Men så vi pratade lite till. Sen medans mamma och Calle pratade om något tog jag även några foton på fina solnedgången. Men vid halv 6 var vi hemma. Då åt vi mat och sen fick det bli tv med en stor semla!
Idag blir det att gå dit igen :D Och kanske även på Torsdag och nu inte pappa kommer då, det är nämligen inte bestämt, han är i Norge och jobbar där just nu (jobbar med att åka runt och laga maskiner) och så när han är klar med jobbet kommer han och hämtar oss, alltså på torsdag eller fredag.


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0