Heart It

Här vill jag bo!

2012-02-10 @ 14:09:56
Gud va coolt asså!
Hej!
Har alldeles nyss kommit hem från skolan. Skev precis i min hälsodagbok, som vi fick på gympan igår, ska nämlige skriva i varje gång jag äter (vilken tid,mat) och hur mycket sömn och motion under dagen. Så det ska jag göra i en vecka fram tills fredag nästa vecka.
Men idag så började vi med gympa då vi körde en lek på heter "Fångarna i gympahallen"(namn gjort av: Malin,gympaläraren) och då går men runt två och två i 12 station som man ska klara tillsammans, 1 minut och 45 sek på varje station (tror jag) och jag och Adam klarade varje station så vi fick alla bokstäver till gåtan som vi sedan fick fram till var "fryser aldrig" och svaret var... ja ni det säger jag inte tyvärr ;) Men kanske ni kommer på det så skulle det varit kul med lite gissningar :) Ni som gissar rätt kan få en länkning!
Men ja det var ritkgit kul i alla fall, sen hade vi bild då jag stämplade min bild och (fan glömde ta kort men kanske får göra det någon annan gång...) Ja sen så hade vi lunch då vi gick och åt sen så spelade vi kort och sen hade vi svenska då gjorde vi den där berättelse-leken då jag börjar på en berättelse en annan fortsätter och så.. våra var ju ja .. HEHE!
Men så hade vi matte sen och vi räknade i boken..
men idag är det fredag! så jag ska äntligen få min coca cola jag saknat! :D

KOMMENTERA
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; Tack! Hoppas du får en fin fredagskväll :)



kram!

2012-02-10 @ 17:05:54
URL: http://ainaphoto.blogg.se/
Postat av: Hue

coolt :o där vill jag också bo! :)

2012-02-10 @ 18:33:27
URL: http://huesblogg.blogg.se/
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

Oj det där såg ju spännande ut :P



Hoppas att du har en trevlig fredagkväll! :)

2012-02-10 @ 21:33:19
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: anna&jossan

sv: ja precis därför va den ju extra lätt ;)

Man vill ju vara smart ;)

2012-02-13 @ 18:40:08
URL: http://annaajosefin.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0