Heart It

konstig lukt

2012-02-12 @ 21:22:21

Hej Hå!
Ligger just nu i sängen och tänker förmodligen nana. Fruktansvärt tät i näsan dessutom så nu har jag tagit på något på bröstet som ångar upp i min näsa :) luktar väldigt skumt men ganska okay ändå. :P

Någon som vill hjälpa mig med en sak? väldigt enkelt dey är bara att svara på denna fråga : Hur spelar man in till exempel photoshopsguider och sånt, alltså hur spelar man in det man har på skärmen?

KOMMENTERA
Postat av: Jennifer Ljungquist

inte mycket, ska snart göra läxor och sedan ska jag fixa lite i bloggen. Hur mår du ? Kram

2012-02-15 @ 16:27:51
URL: http://jenniferljungquist.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0