Heart It

Melodifestivalen del 2

2012-02-11 @ 22:42:30
Hm.. kan inte riktigt bestämma mig vem som var bäst i melodifestivalen denna gången,
Men Ulrik var ju bra! och Timoteij oxxå sen så var ju även han David oxxå och sen kommer jag inte ihåg om jag tyckte någon mer... HEHE
Men vem tyckte ni bäst om? :D

ps. ska förmodligen börja konståkning! :D ska bli så kul gick ju i det när jag var liten sen gav jag upp och nu är jag siper duper arg på mig själv för att jag sluta! om jag hade fortsatt hade jag ju kanske varit så långt nu att jag hade kunnat tävla :D Men nu ska jag allt starta med detta och hoppas verkligen jag fortsätter! :D

KOMMENTERA
Postat av: Yohanna - Fotografering & Chihuahualiv

SV: Tack så mycket, roligt att du tycker det! :D

2012-02-11 @ 23:37:49
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Mysan

Kan jag komma och titta när du har uppvisning ??



och glömde en grej!. Din blogg är så bra att du får vara på min blogg i ca 1 vecka :)



2012-02-12 @ 10:02:27



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0