Heart It

Negativt/positivt

2012-02-07 @ 18:32:52
känner att bloggen börjar vli riktigt tråkig just nu.. Eller?
Jag har inte så mycket att skriva. Men jag kan/vill inte heller ha en blogpaus. Jag gillar att blogga och därför känenr jag att jag fortfarande vill blogga så som jag gör och sen är det ju så att alla mina bilder tar slut efter ett tag.. Och nu måste jag verkligen ut o fota. Men har ingen tid alls nästan. Skolan tar så jävla mycket på fritiden.. Och det här jävla vädret! AH! blir så arg... :@
Men nu ska jag prata lite positivt!
Jag blir så glad när jag ser att det är folk där ute som gillar mina bilder, att de är fina och att de tycker jag är en riktigt bra fotograf! Det värmer så mycket! Och tack för alla fina kommentarer verkligen! :)
TACKTACKTACKTACK! :D

Vet inte om denna redan har varit på bloggen men i såna fall ursäktar jag.


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0