Heart It

Regnbågens Kanin :D

2012-02-18 @ 11:06:23
Heeej!
Sitter just nu i soffan som vanligt.. Nej men det känns så underbart bra att entligen få ha kläder på sig! Jag har ju bara gått runt i en pyjamas i en vecka. Så det var riktigt skönt att ha smink, kläder och min älskade klocka :D
Men ja ska nu alldeles snart gå och äta frukost och sen så ska jag och mamma ner på stan hon ska handla present till fina Eskil som fyllde år i Tisdags. Och så ska jag smyga runt lite och hitta någon present till mamma.
Jag har lite funderingar redan på vad jag kan köpa så det ska bli spännande och se vad det blir.
Jag tycker ni ska ha en riktigt fin Lördag och så ses vi!


KOMMENTERA



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0