Heart It

Tusen gånger starkare

2012-02-29 @ 08:09:00

Heeej!
Idag ska jag och klassen iväg till folkan och titta på bio!
Eller jag egentligen hela 8:an då men.. AJJA
Och jag har själv inte sett filmen så det ska väll bli kul antar jag.. Men ja jag känner att jag hinner inte med bloggning så mycket just nu.. Igår t.ex så var det skola sen var jag med Klara och åt jag och sen gick vi hem till henne spelade kort en väldigt liten stund sedan gick vi till konfan.. Så jag hade lite fullt upp... TYP
Men i alla fall så tänkte jag att jag skulle göra ett snabbt inlägg innan jag skulle gå.. SÅ HÄR ÄR JAG :)
Men ja jag har väll egentligen ingenting att säga.. Jo eller ne.. Okay jo men vi hade So-prov igår och jag tror själv att det gick ganska så bra, svarade åtmisntonde på alla frågor jag jag skrev allting jag kunde och ja.. Jag tror helt enkelt att det gick bra :)
Men jag vet fortfarande inte när jag ska göra Ma-proven som jag missade när jag var sjuk veckan innan lovet.. Eftersom våran lärare är sjuk så kan jag liksom inte fråga :/ Men ajja jag har ju längre tid på mig att plugga så :)
Men inte kommer jag ihåg någonting om det vi jobbade om innan Chans Och Risk som vi håller på med nu...
men det löser sig väll..



KOMMENTERA
Postat av: Amanda

Tack så jättemycket för din kommentar!

Hoppas du får en underbar dag!

Puss & Kram

2012-02-29 @ 19:51:33
URL: http://amandaklahr.blogg.se/



Namn
Spara uppgifter

E-post:(bara jag kan se den!)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

OBS: Du har väll inte glömt ditt namn!
bloglovin
Trackback
RSS 2.0